reklama

Tatove

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja som Paťo ham ham ham,
čo mi dáte, to spapám.
Dajte mi hneď mrkvičku,
nech mám škvrnu na tričku!

Tresky, plesky, bum do plienky
bolo počuť výbuch veľký.
Rach, rach, rach,
kto tu papal hrach?
A my hrášok nepapáme,
ale mliečko, to si dáme.
Dobré mliečko od mamičky,
budú sa nám snívať sníčky.

Ja som taký malilinký prnďolín,
ľahnem, zavriem očká a už spím!

My sme takí fiškusi,
pcháme brindák do pusy!

Ja som Paťolín,
a ja som maličký.
Ja chcem mliečko
od svojej mamičky!

A ja som Patino,
a ja som hladný,
a ja som nejedol,
už celé dva dni.

Ja som malý Paťo,
čo poviete na to?

Lucia Pálová

Lucia Pálová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu